Those were the days.

Flera dagar har sprungit förbi och jag har haft så roligt så att jag har glömt kameran hela tiden. Men vi kan göra en sammanfattning såhär istället:



I torsdags kom den första snön och gjorde Växjö vitt för ett slag. Nu är det dock höst igen.



I fredags var jag duktig och både simmade och gick flera långpromenader i solen.



På kvällen kompenserade jag nyttigheten med att gå hem till Karin och baka egen pizza och dricka julmust.



I går fyllde min hane år så jag var superflickvän och gav honom frukost på sängen. Bland annat varm chokladmjölk som är så gott.



På kvällen bjöd jag på middag..



..innan vi gick till konserthuset för att se Jonas Gardell som var himla bra.



Sedan for vi hem, drack lite öl och spelade massor av spel innan vi åkte in till stan igen och försvann in i dimman.



Idag har jag mest inte gjort något alls. Tittat på Up som är fin som tusan och ätit egengjorda älgfärsbiffar med vitlök och fetaost. Och klyftpotatis såklart. Godast blir dom om man gör dom på bakpotatis.



Alla bilder är från
WeHeartIt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback