Monday's lonely but the fall is warm/ Vackra oktober.

Hektiska lilla liv som bara springer förbi. Snart är det hanens födelsedag som ska firas med pompa och ståt och sedan är det nästan redan november. Kanske är det så att jag just nu befinner mig i den vackraste perioden av mitt liv. Solen skiner från morgon till kväll och även att skolan ger uppgifter så det räcker och blir över har jag så fantastiskt roligt varje gång jag träffar min klass. Varenda en är fin som socker.





Det enda som fattas är ett litet djur. Åh vad jag vill. Helst en hund eller långhårig kossa. Kanske båda. Vårt kök är ändå relativt stort och vi har inte fått några regler på att det inte skulle vara okej för hyresvärden.




Te får i alla fall överkonsumeras just nu och det bästa är köpt på
www.etea.se och är grönt med smak av japanskt körsbär. Omnomnom!



Sen måste jag säga att jag har en så fin och duktig syster som kan sy ungefär vad som helst. Fodrade vantar som är söta som snus är bara ett litet smakprov på allt. Resten kan man se här.


Ja fina oktober vad bra saker som finns.


Kommentarer
Postat av: Anki

Det är bara att välja tyg! Så fixar jag ett par vantar iaf innan våren kommer ;-) Kram!

2010-10-19 @ 10:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback