Lost&found.

Sjukt produktiv dag idag. Träffade Karin i biblioteket kl 11, blev bjuden på hembakta bullar och pluggade tenta fram till halv 4. Sedan hem, handla, laga mat och baka morotsbröd med honung och solrosfrön samt 2 satser muffins. En med choklad/polly och en med äpple/kanel. Nu får det räcka för ett tag. Frysen är mätt.
Nu ska jag fortsätta plugga en stund. I morgon kommer min man hem igen och jag har hört att jag kommer få en present! Hoho!



Två (suddiga) bilder som jag har glömt:



Några fina LP-fynd vi gjorde på skivmässan förra helgen. The Who - By numbers, Beatles - Revolver samt Elton John - Goodbye yellow brick road. Sikka klassiker.



Äntligen har vår fina uggla kommit på plats och det sista jag hörde var att han trivs bra. Underbart.

Kommentarer
Postat av: severina

åååh, fina ugglan! jag fick en sådan i födelsedagspresent :) ugglor är det finaste.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback