Dagens favoriter






från weheartit.com


Idag har varit en knasig dag där nästan ingenting har gått riktigt rätt. Det börjar med att det bara är jag och Karin från vår grupp som dyker upp för att skriva tentan, sedan regnar det på tok för mycket och jag glömmer mitt paraply hemma, fortsätter gör det med att vår förra hyresvärd (som vi för övrigt aldrig har träffat utan att hon har föräldrarna med sig, är runt 30 och dum i huvudet) ringer och tjatar om alla pengar hon vill lura oss på och när jag sedan ska till simhallen där två fina väntar, ja då går bussen sönder mitt i en rondell så jag blev en trevlig halvtimma försenad. Älska torsdagar.

Kommentarer
Postat av: Anki

Det kan ju bara bli bättre iaf ;-) Kram!

2010-10-07 @ 22:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback