Uppsala.

Klockan 6 i lördags satte vi oss på en buss som tog oss till Uppsala där min hanes band skulle spela i finalen i Rockkarusellen. En trevlig resa som resulterade i bra musik, göttigt häng med Volkan hela dagen, övertrötthet och en 5e plats (av 16) för bandet. Hemresan räknas dock inte in i trevligheterna då dom flesta som var med på resan var töntiga ca 20-åringar som blev alldeles för fulla och spydde ner hela bussen (och sig själva). Jag har nog aldrig känt mig så gammal som då.. Klockan 8 var jag i alla fall hemma i min säng igen och har knappt gjort något annat än sovit sedan dess. 



Mumsegod smoothie.



Happy Hour-öl med Volkan.



Kass bild på vinnaren av kalaset. Grymt duktiga Clara Lindsjö som loopade sin sång och andra ljud, typ blåsa i flaskor och slå på glas, lät lite som en blandning av Imogen Heap och Björk. Helt bedårande! Lyssna
här





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback