Under vingen på gråsparven när hon sjunger.

Den här helgen har det varit fullt ös. I fredags åkte vi till Åryd där hanens föräldrar bjöd på grillat och öl. Det blev även film i form av "Clockwork Orange" och övernattning. På lördagen fick vi nybakade frallor till frukost, våfflor till lunch och på kvällen var vi hemma hos Olle och blev bjudna på kycklingsallad och fint sällskap. Kvällen/natten spenderades hemma hos Nathalie med spel, tequila och päronvodka och där var den enda gången jag kom ihåg att jag faktiskt har en kamera. Så tre inte-så-fina-blixt-foton-men-med-desto-finare-personer-på-korten-bilder finns i alla fall för beskådning.





 


Nu ska jag laga mat, plugga och titta på film. I morgon väntar tatuerarbesök med Natta. Kanske blir det så fint att jag kommer därifrån med en tid inbokad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback