tjugoniondemars2010.

Igår gick min fina men ack så gamla dator sönder. Härligt. Det har alltså varit panik och tårar här hemma från igår eftermiddag tills idag. Har en tenta som ska in på onsdag. Smart.
Nu sitter jag i alla fall här (tack vare min underbara man som är en räddare i nöden när läget inte har någon som helst kontroll) efter mycket om och men med en ännu finare dator som jag hoppas att jag ska få många fina stunder tillsammans med. För hur hemskt det än är att säga det så är ju datorn ens bästa vän nu för tiden. Eller ja, en av dom i alla fall..

Kommentarer
Postat av: Anki

Vad skönt att det löste sig så snabbt! Bra man du har :-) Kram!

2010-03-30 @ 10:41:57
Postat av: Johanna

Haha, ja jag vet! Vet inte vad jag hade gjort annars. Avlidit antagligen.. KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback