nittondemars2010.

Dagens upptåg: Gått runt i stan och tittat på fina vårkläder och förälskat mig i ett armband på Indiska. Nu måste jag stressa för att hinna bli klar tills vi åker. Min man och hans band har visst en spelning i Jönköping ikväll!
Dagens klädsel: Vit topp, svart kjol och svart kofta. Röd sjal och tights.
Dagens ytterkläder: Vill ha skinnjacka men det blir nog för kallt..typiskt.
Dagens smycken: Silverringar i öronen och ett silvrigt hårt armband.
Dagens frisyr: Har ingen än. Fix fix.
Dagens teve: Nya avsnittet av Grey's anatomy.
Dagens mat: Yoghurt med müsli och knäckebröd.
Dagens roligaste: Kanske får bli spelningen då.
Dagens tråkigaste: Ge mig pengar!
Dagens låt: Något med Kaizers Orchestra som har stått på hela dagen.
Dagens bok: Ingen än så länge..
Dagens telefonsamtal: Mamma såklart!
Dagens sms: Frida!
Dagens köp: En sjal & saft.
Dagens humör: Trött och frusen. Måste peppa nu!
Morgondagens planer: Åka till Kalmar och hänga med finaste Lollo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback