This feeling inside.



För tre år sedan bodde jag i Anderstorp. Jag hade inte en aning om att jag skulle spendera dom två kommande åren i Värmland och ett i Växjö. För tre år sedan trodde jag att jag skulle dö av saknad efter allt som var borta. Jag trodde nog aldrig att jag skulle bli glad igen.
Men sen, för på dagen exakt tre år sedan, fick jag världens roligaste besked om att min syster hade fått en son, och världen blev genast lite finare. Nu längtar jag till på söndag när jag får träffa honom igen, för han har lovat att lära mig dansa!

Kommentarer
Postat av: Anki

Ser fram emot söndag! Särskilt dansdelen... du lär inte få det lätt ;-) Kram!

2010-06-04 @ 10:35:38
Postat av: sosso

Vilket fint inlägg :) Ha det så mysigt i helgen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback