Luften smakar som en jordgubbspaj en solig dag i maj.

Nu är det juni och sommaren har äntligen kommit till Växjö. Den tog god tid på sig så nu får man banne mig hålla tummarna för att den stannar. Jag ska fira med en promenad innan det är dags att ta tag i de sysslor som måste göras idag, dvs tvätta ett berg med kläder och plugga. På fredag bär det av hem till Anderstorp där det är examensfest och lite (lite) 6e junifirande som gäller. På söndag är det äntligen dags att åka till Göteborg för att träffa min fina syster och hennes familj. Sötfisen fyller redan 3 år och det ska banne mig firas! Så nu gäller det att bli klar med de tre sista inlämningarna innan fredag så jag kan ha roligt utan ångest i helgen.


Kommentarer
Postat av: Oddvera

This is great please keep on the good and wonderful work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback