Heidi Montag.


Innan filmen drar igång sitter jag här och läser runt lite. Tänkte lyssna på lite musik så jag drar upp Spotify och där ligger Heidi Montags första nysläppta skiva. Måste självklart lyssna i och med att jag har varit lite smått beroende av Heidi och hennes vänner i The Hills dom senaste åren. Om jag ångrar mig? Tja, jag har ju aldrig varit något större fan av dancepop och när låtarna i stort sett bara handlar om fest, dans & drinkar med en "I-don't-give-a-damn"-attityd blir det knappast bättre. Visst, hon har bra producenter bakom sig men det finns inget eget uttryck och det känns mest konstigt. Jag behåller nog hellre bilden av Heidi som en i The Hills som gör knäppa val men egentligen är snäll, än kommer ihåg henne som musiker.



Lyssna själva om ni vill:

Heidi Montag – Superficial


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback