fjortondejanuari2010.

Dom två senaste dagarna har jag vaknat av att det låter som att jag bor på en byggarbetsplats. Lägenheten snett under vår håller på att renoveras och ca 8.40 sätter dom igång och börjar borra och fortsätter hela dagen. Det låter verkligen som att dom är inne hos oss och fixar. Jag dör! Det är strängt som tusan att det ska vara tyst klockan 22 så borde det då inte gälla likadant på morgonen?! Tänk om det bor någon stackare här som jobbar natt?

Fick även brev från CSN idag som sa att skolan fortfarande inte har registrerat mina poäng från förra terminen så nu vet jag inte hur länge jag kommer få vänta på mina pengar. Och på Uppsala universitet är det ett helvete att registrera sig för dom nya kurserna. Det är hur mycket som helst att fixa och det tar sån jäkla tid för dom. Skolan börjar på måndag och jag kommer väl hamna efter som tusan bara för det..

Och inte nog med det. Linnéuniversitetets studentmail fungerar inte just nu så jag vet inte när jag ska börja min sångkurs. Sedan undrar jag hur sjutton dom räknar poängen på högskolan? Jag har fått VG i en kurs på 7,5 hp men det är bara registrerat 5hp..Va?! Är det någon som har bättre koll?

Nej, idag är det inte en bra dag. Varför alla problem?!


Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Gjorde de inte om tidigare 5p till 7.5p. Kanske är det något från gamla systemet som blev kvar? Sista terminen på Uni för mig hade de precis ändrat & jösses så förvirrad jag var!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback