Finn ett fel.


Vem ska bort?


Svar:

Motivering:

Ross Geller kan verkligen få mig skitarg med sin tyck-synd-om-mig-min som dyker upp i vart och varannat avsnitt. Alla andra är underbart roliga medans han mest är egoistisk. Han får skämta på andras bekostnad men när någon gör något mot honom blir det ett jäkla liv. Visst, han har sina bra (skitroliga) stunder som när han är bältdjur eller är hög på socker men jag vet inte om det väger upp för hur enormt jobbig & barnslig han kan vara.
Jag vet att det är helt sjukt att en karaktär kan göra mig så upprörd, och ja, jag är medveten om att jag kanske borde sluta titta. Men hur lätt är det när jag snart bara har en säsong kvar?! Nej, man får helt enkelt bita ihop.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Haha..jag tycker Ross är bland de roligast i Vänner..alla är roliga och de flesta bara roliga i serien med varandra, alla lyfter upp varande, inget Vänner utan Ross!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback