Film ska ses på bio.

Det är alltid samma sak med mig och filmer jag gillar. När jag såg Top Gun ville jag bli stridspilot, när jag såg den lilla sjöjungfrun ville jag såklart bli en, när jag tittar på Harry Potter nästan gråter jag för att jag inte är trollkarl (eller häxa då) och nu vill jag självklart vara en avatar.

Igår flydde vi från kylan och snöovädret, in i biosalongen och kollade på Avatar vilket jag är väldigt väldigt glad för. Jag var inte jättesugen på att se den egentligen då hypade filmer inte brukar vara så bra som man tror, men så fel jag hade. Även om historien i sig är berättad tusen gånger förr älskar jag hur filmen är gjord. Det är så snyggt! Och alla fina djur...åhh, när det kommer till djur så är jag en tönt. Har alltid varit och kommer antagligen alltid att vara. Den är fin som snus, men den ger antagligen inte samma intryck om man ser den hemma i vardagsrummet, så om ni hinner gå och se den på bio så gör det för tusan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback