nittondeapril2010.



Mycket öl och lite sömn gör Johanna till en himla glad men också väldigt trött människa som inte orkar skriva, men rackarns vilken fin helg det har varit. Att träffa Lollo igen var hur bra som helst och jag tror inte att jag någonsin kommer att tröttna på Kalmar. Bandet gick vidare och ska spela på smålandsfinalen i Växjö på söndag och är man snäll så går man dit och håller tummarna. Jag stannar nog hemma i protest, då en vinst nu gör att min hane är ett steg närmare att vinna hela karusellen och därmed har chansen/risken att få åka ut på turné i flera veckor i sommar. Fast då är kanske min egoism förbrukad för en livstid.. Han är ju ändå himla fin när han spelar på sin gitarr.



Kommentarer
Postat av: Anki

Snyggt foto! Håller tummarna för D å bandet, du får väl hänga på när du kan ;-) Kram!

2010-04-19 @ 23:19:10
Postat av: Iveranette

Very impressed!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback