Långsamt glömmer man bort allt, även pojkar i manchestertyg.

Det har varit en himla bra dag även om jag egentligen inte har fått något gjort av det jag hade planerat. Däremot har jag städat, haft fikabesök, pratat med en sockerbit i telefon, ätit köttbullar (som jag har varit sugen på så länge!) och lyssnat på musik som är så bra att man bara kan le. Dagens bästa var när vi fick reda på att min hanes band har gått vidare i Rockkarusellen och därmed kommer tävla i Kalmar nästa helg. Det betyder att jag får träffa Lollo igen, mycket tidigare än vad jag kunde hoppas på! Så nästa lördag blir det partey och övernattning i en av de bästa städer jag vet med en av de bästa jag känner. Helt plötsligt känns inte helgens högskoleprov riktigt lika jobbigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback