Weekend.


I lördags åkte vi till IKEA och handlade resten i möbelväg av vad som behövdes till lägenheten. Ett kalas som ändå gick på bra mycket mindre pengar än väntat. Ett måste när man kommer halvvägs och klockan är lunchtid är självklart det här:

Men frågan är hur något så gott kan se så groteskt vidrigt ut?!


Idag tog jag tåget hem till mami för att fixa håret och bara umgås. Det känns som evigheter sedan det bara var vi två och fint har det varit. Ni vet mamma-mat och vin i soffan. Helt underbart. Så nu sitter jag i mitt flickrum, nöjd och trött. Även om jag tycker om att bo i Växjö så känns det skönt att sova "hemmahemma" en natt.



Mörkare och kortare.


Imorgon är det ny vecka som redan är fullspäckad. Mycket plugg som ska hinnas färdigt på lite tid och en massa kul som händer till helgen! Godnatt så länge!








Kommentarer
Postat av: sosso

Åh jag vill också på ikea!

Ja, vi får helt enkelt styra upp nåt! Och varför inte i Arvika som sagt :) Hoppas att ni får riktigt roligt i okt iallafall. Är det många som kommer?

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback