När tiden är rätt ska jag plocka upp dig, och ta dig långt härifrån.

Dagens upptåg: Sovit för länge. Alldeles för länge. Nu blir det "frukost" och sedan låtskapandeläxan som ska vara klar ikväll.
Dagens klädsel: Svart klänning, melerade tights, svart skärp och svart stor sjal.
Dagens ytterkläder: Vita Converse skulle jag tippa på.
Dagens smycken: Inga än så länge.
Dagens frisyr: Självlockigt med lugg.
Dagens teve: Snart Vänner.
Dagens mat: Snart frukost. Kanelknäckebröd. Ohh!
Dagens roligaste: Låtskapande ikväll blir kul.
Dagens tråkigaste: Läxan är väl inte superinspirerande..
Dagens låt: "Rock n Roll blåa ögon" med Håkan.
Dagens bok: Musikjuridikboken och Musik som levebröd.
Dagens telefonsamtal: Daniel.
Dagens sms: En himla konstig person som jag inte ens känner längre.
Dagens köp: Inget! Och jag hoppas att det förblir så efter gårdagen.
Dagens humör: Seeeg.
Morgondagens planer: Plugga massor. Har ingen skola så jag hoppas att jag får mycket gjort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback