Jag var ingen, du var aprilhimlen.


foto

Idag hade jag en hel lista med saker att göra, men försov mig och vaknade vid halv ett och kände inte för någonting. Så då får man acceptera att det inte är en sådan dag och bita i det sura äpplet på söndag istället och räkna med att bli tvungen att sitta uppe halva natten. Det känns som ett rätt dåligt resonemang, jag vet.
I morgon ska jag i alla fall hem till mamma och sova en natt, och det ser jag fram emot! Det är faktiskt något av det bästa med att inte bo hemma längre. Att det blir så mycket bättre och finare när man väl kommer hem, och man uppskattar det så mycket mer.
Nu är det snart dags för hemmaöl med Daniel och Olle och sedan blir det en runda ut! Hoppas ni har en fin kväll!




Kommentarer
Postat av: Linnéa

Åh en så fantastiskt fin bild! Och vilken fin blogg du har!

Ta hand om dig :)

Linnéa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback