And all that jazz.

Klockan är lite över halv två, lördag natt och jag sitter och pluggar musikjuridik. Så ja, det finns nog dom som har det roligare. Just nu är det upphovsrättsliga organisationer som gäller. Stim, Sami, Ifpi, SOM, ncb..

Idag har vi i alla fall varit på second hand runda igen. Två vhs-filmer (vilken en var Den onda cirkeln. Någon som har sett? Den var min favorit i många många år. Massa häxor och hokus-pokus!), en rysk/blommig/zigenare-sjal och ett par Björn Borg-herrskor gjorde mig nöjd.
Igår blev det en ny vinterjacka och vantar så nu är jag mycket fattigare men redo att möta denna helvetiska vinter.

Jag märker verkligen hur upp och ner den här bloggen går. Ibland är det tre inlägg om dagen och ibland knappt tre i veckan. Ibland redigerade, genomtänkta bilder och ibland bara löst osammanhängande meningar som inte gör någon nytta. Det kommer nog aldrig bli någon "riktig" bloggare av mig inte. Såg att bla Kenza uppdaterar mellan 6 och 9 gånger per dag! Men hur sjutton hittar man tiden för det? Och hur skaffar man sig ett så pass intressant liv så man har något att fylla alla dessa inlägg med? Galet!

Nä, jag fortsätter läsa istället.



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tänkte faktiskt på Den Onda Cirkeln härom dagen, vet inte om det är en superbra film om man ser den idag men förr gillade jag den iaf :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback