To be with you.

Nu har det blivit vinter igen och jag tror inte att jag gillar det. Kyla är för andra än mig.

Det är konstigt det där med hur kroppen och känslorna leker tvärt-om jämt och ständigt. Som när jag har fullt upp hela tiden, då vill jag inget hellre än att sova länge och gå runt i pyjamas tills jag ska sova igen. Men när jag (som idag) för en gångs skull har varit helt ledig och gått runt och sett allmänt sunkig ut, ja då kommer det dåliga samvetet fram, så nu måste jag ställa klockan innan jag somnar och komma upp relativt tidigt imorgon och göra något av dagen.

Idag har vi för övrigt kollat klart på Harpers Island. Det tog ca 4 dagar. 13 avsnitt som från början gick lite knackigt men slutade med att man satt med andan i halsen och bara ville se mer. Bra skit.

Japp, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback