00:48 - Dags för plugg kanske?




Ikväll kom jag hem från Anderstorp, där jag har haft mys med mami. Jag blev klippt, fick god mat och hann med två besök till papis grav. Vi drack vin, kollade på dansbandskampen och hade en välbehövlig lugn kväll. Inte en tanke på läxor och drama. Det är så det ska vara.
Idag blev jag upphämtad med bil av Frida och Micke vid dörren och fick skjuts ända till min dörr här i Växjö. Det är lyx!

Nu ska jag börja plugga igen. Deadline i morgon klockan 12. Bättre sent än aldrig.

 


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Kommer lägga ut lite olika recept fram till jul så bara att sno, försäkrar att de smakar gott ;)

Postat av: Anki

Snyggt kort! En hel del ps-fix va? KRAM!

2009-11-05 @ 22:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback