You be lost and you be found.

Jag och Daniel var och handlade idag. Smidigt nog kan man ta bussen så går det fort och bra. På bussen idag var det mycket folk och framför oss satt en man i 30-års åldern (han kan dock ha varit mycket yngre då han var ganska sjaskig). En man som jag inte reflekterade särskilt mycket över förens han tog fram sin mobil och man såg bakgrundsbilden, som bestod av en naken kvinna. Och inte sådär fint och konstnärligt eller bara visa brösten-poträtt. Nej nej, här var det liggande helkroppsbild med brett skrevande ben och inte en tråd på kroppen. Vulva in your face.  Helt sjukt. Varför liksom? Jag är absolut inte den som tycker att porr är skamligt. Man får väl välja själv vad man ska lägga sin tid på, men varför har man en sådan bild på mobilen?! I förebyggande syfte om man har tråkigt på jobbet och vill smyga in på toan en stund för att man är så obotligt kåt? Eller sitter man bara och tittar på den (som mannen ifråga faktiskt gjorde) för att komma i form tills man kommer hem och får utlösa sina lustar? Eller har man bara bilden där för att provocera sådana som mig?
Jag väljer att tro på det sista.
Kul när någon vill låna mobilen liksom. Jadå, chefen/ mamma/ farmor/ daten, det går bra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback