Eurovision Song Contest.

Konstigt nog tittade jag på tävlingen från Ryssland ikväll. Det hör inte till vanligheterna att jag sitter bänkad, men vår lärare är ju låtskrivare och håller sig grymt uppdaterad, så jag tänkte att jag inte skulle vara lika bakom flötet på måndag när han pratar och frågar om det som jag var när det gällde den svenska uttagningen.
Sötpojken från Norge blev glad när han vann, och jag med honom. Men jag höll nog Tyskland som första-favorit med deras moderna sving-aktiga låt och Dita Von Teese med läderpiska. Sverige gick det ju inte alls bra för. Konstigt?

Nu ska jag titta på ett avsnitt av Grey's Anatomy och sedan blir det sova. I morgon ska jag upp tidigt till studion.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback