Readymade readymade.

För några veckor sedan skrev jag om att vi hade discoprojekt. Idag har ett nytt projekt börjat. Grupper om tre har bildats, vi har ca tre veckor på oss, idag har vi lyssnat på referenslåtar och temat är dansband. Haha! Jag tror att det kommer blir hur kul som helst, uppvuxen med Lasse Stefans och Torleifs som jag är. På dom timmarna  vi fick till arbetet idag hann vi skriva klart refrängen och stämmor. Vår låt heter såklart Monica! Bara för att jag har världens finaste mamma.

Ikväll har vi repat tills nästa torsdag då det är cafékväll. Det kändes hur skönt som helst att spela i ett helt band igen, även om det bara är provosoriskt. Vi körde "Readymade" av  Red hot chilipeppers och nästa vecka ska vi repa in Bruce Springsteens "The ghost of Tom Joad". Det kommer bli skitkul!


Nu ringer det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback