Popcorn with chocolate.

Jag är så himla arg på migsjälv. Idag skulle jag sitta nere i studion så mycket som möjligt så att jag slipper sitta hela helgen för att göra klart projektet, men självklart har jag fortfarande inte kommit ner. Fan. Det är bara att hoppas på att lektionerna imorgon går till att jobba så att jag får mycket gjort då. Konstigt nog så gör jag alltid misstaget att tro att jag jobbar bättre på kvällen när jag är pigg, men sanningen är att om jag bara kommer upp vid åtta så arbetar jag mycket bättre även fast jag är trött. På morgonen finns det ändå inte så mycket mer att välja på än att sova eller plugga.
Sen handlar det ju om att lära sig att prioritera och ha framförhållning. Inte min grej.

Jag ska spela piano nu istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback