My little spark.

Jag och Daniel har precis lagt på telefonen med Olof och Elin. Vi har pratat i högtalare i en timma och peppat inför återseendet snart samt (och framförallt!) Peace & Love-festivalen i sommar! Borlänge har lätt bästa bandsläppet ever! Och ja, jag ska äntligen få se Chris Cornell!



En man till för att avguda!
Nu gäller det bara att få tag på pengar. Festivalen är 25-27e juni så några sommarjobbspengar har man ännu inte fått. Men jag kanske blir duktig på att spara min pengar (som jag inte har) eller så kanske jag har en snäll mami som vill låna till mig. Eller så får jag stå på gatan ett tag innan. Spela alltså. Inget annat. Hoho!

Grymt bra bandsläpp i alla fall!

Mötley Crüe [US]
Håkan Hellström
Lars Winnerbäck
Chris Cornell [US]
Turbonegro [NO]
The Kooks [UK]
Volbeat [DK]
Peter Doherty [UK]
Thåström
Razorlight [UK]
Monster Magnet [US]
Gentleman & the far east band [DE]
The Sounds
Anna Ternheim
Moneybrother
Lykke Li
Laleh
Raised Fist
Opeth
Miss Li
Jerry Williams

Immortal Technique [US]
Satyricon [NO]
Gogol Bordello [US]
The Soundtrack of Our Lives
Timbuktu
Backyard Babies
Atmosphere [US]
Hello Saferide
Sugarplum Fairy
The Stranglers [UK]
Laakso
Slagsmålsklubben
Henry Rollins [US]
Promoe
The Living End [AUS]
August Burns Red [US]
Frida Hyvönen
Sophie Zelmani

Kleerup
Titiyo
Strindbergs
The Wildhearts [UK]
Dia Psalma
Perssons Pack
Pain
Sonic Syndicate
Dengue Fever [US]
The Temper Trap [AUS]
Blindside
Evergrey
Tiamat
Jenny Wilson
M83 [FR]
Jahcoustix [DE]
Kalle Baah
Cult of Luna
Bongo Brains feat. Stefan Sundström
Parken
Governor Andy/Inna style band
Witchcraft
Deportees
Bullet
Caj Karlsson
Division of Laura Lee
Fatboy
Maria Mena [NO]
Graveyard
Jonna Lee
Prop Dylan and the reptilebrains
Jonathan Johansson
Mojo Buford & Jimi Smith [US]
Sven Zetterberg Blues Band
Johan Johansson
Abalone Dots
Tysta Mari
Erik Hassle
Coffinshakers
Sanna Carlstedt
Kung Henry
Goodlooking Trash
Hanna Berglund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback