Into the wild.

Spelningen idag gick mycket bra fast att folk var lite stela och tråkiga. Skulle varit kul om dom hade haft någon öl innanför västen. Då hade det varit annorlunda vill jag lova! Men värt pengarna. Lätt.

Ikväll har jag och D tittat på "Into the wild" som är en film regisserad av Sean Penn. Handlar i stora drag om en man som går ut skolan och sedan lämnar han sin familj utan att berätta något för dom, skänker bort sina pengar och beger sig till Alaska. På vägen möter han många intressanta människor och sätter djupa spår i dom alla.
Mycket sevärd film. Inte alls så typisk amerikansk som all annan skit som visas just nu. En typisk film som far min hade gillat. Se se se!


I morgon är jag ledig så det blir långhelg denna veckan. Det behövs. Jag är sliten.


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback