Fest, kärlek och massa annat.

Gästbloggning av Volkan "The Hunk" Akol.


Nu har jag "The Hunk", fått den stora äran att gästblogga på denna fina blogg.
Ikväll har vi lagat väldigt god mat då Johanna och Daniel åt en laxsallad och jag en qournsallad, och till denna mysiga måltid hade vi en underbar dryck som heter ÖL. Det var mycket trevligt. Godast på länge.

Nu sitter vi inne på mitt rum (Gjutaren nr. 3, för alla er tjejer som är intresserade av en trevlig turk) och dricker mer av den goda drycken öl, fotograferar och pratar om allt och ingenting. Måste även säga att dessa två människor får mig att må väldigt bra, för båda två måste nog vara några utav dom finaste jag någonsin har träffat. Man har alltid kul, känner sig välkommen och man kan vara sig själv runt omkring dom. Och med det sagt så tänker jag återgå till våran mysiga fest och må så bra jag kan.

Puss på er alla.


Kommentarer
Postat av: sofie

Åh sweet ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback