Äta myror?

Ja, det blir nog så när dom kryper överallt. Jag har dom i sängen, på skrivbordet, i vattenflaskan. ÖVERALLT!
Det är så jäkla äckligt! Jag hatar myror mer än det mesta. Dom är så jävla sluga. Tränger sig in överallt och snabba som fan när man ska döda dom.
Idag var i alla fall vaktmästaren här efter att jag ringde till dom, förtvivlad då jag var nära att dricka ur min flaska när jag såg att det låg ca 6-7 stycken jävlar vid vattenytan i en stor klump för att ha något att klättra på, dvs varandra. Myror myror myror. Hata hata hata!  Vaktis var snäll och satte en cylinderaktig grej med platta under och massa gift i, i ett hörn och ikväll när jag kollade vad där fullt med både döda och förgiftade kryp och jag kom på mig själv med att sjunga Kents "mannen i den vita hatten" med ett hånflin på läpparna.

Vi ska alla en gång dö...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback