Avgjort!

Det blev Berlin tillslut i alla fall. Bara jag och min man. Vi har suttit dom senaste två-tre timmarna och bokat flyg och hotell. Och lite får jag banne mig klaga på det där jäkla RyanAir. Resan som från början skulle kosta 300:- slutade på dryga 500 pga tillägg på bagage och för att få betala med visa-kort! Helt sjukt. Och då tog vi ändå ingen reseförsäkring så man får banne mig hoppas på att allt går vägen.
Men det kommer ändå bli helt underbart. Min första semester (om än bara några dagar..) på flera år och som gubben på grädden ska jag åka med den finaste personen jag vet! Det ni!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Har du ett visa-kort ingår reseförsäkring med bankkortet så bara onödigt att ha dubbelt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback