Send my fond regards to Lonelyville.

namn: JOHANNA VALDEMARSEN
ålder: NYSS FYLLDA 22.
gjort idag: ÄTIT MYSFRUKOST OCH PROMENERAT I SOLEN MED D.
var det givande: DET VAR FINT.
vad åt du senast: MAKARONER OCH FALUKORV.
var det gott: RÄTT SÅ.
har du stulit något i ditt liv: NÄR JAG VAR YNGRE JA.
har du hånglat med någon av samma kön: NÅGON GÅNG NÄR JAG VAR UNG OCH FULL.
var har du din dator: VID SÄNGEN.
vad ska du göra imorrn: DET SOM FALLER MIG IN. JAG HAR LOV!
vad gjorde du igår: HADE ALLA HJÄRTANS DAG-MYS
vad vill du helst ha nu: PENGAR.
har du nytvättat hår: JAPP.
vilken skiva lyssnade du senast på: GUNS N ROSES - CHINESE DEMOCRACY
vad har du för puder: SOLPUDER FRÅN ISADORA.
har du använt någon hårvårdsprodukt idag: SPRAY.
en bra film: CHANGELING.

är du kär i någon nu: ABSOLUT!
har du bråkat med någon idag: NEJ.
saknar du någon nu: MAMMA SÅKLART.
röker du: JA.
dricker du alkohol: JA IBLAND.
vad köpte du senast: MJUKOST, BRÖD, DASSPAPPER, JOS OCH GURKA.
har du åkt fast för snatteri någongång: NEJ.
när va du i en affär senast: IDAG.
mötte du någon du kännde då: JAG KÄNNER INTE FOLK HÄR.
tycker du om dina grannar: JA. SÄRSKILT DEN TVÅ DÖRRAR BORT.
vilket färgtema går ditt vardagsrum i: VARDAGSRUM? 8 KVADRAT VAR DET HÄR JA.
vad drack du senast: VATTEN.
vem gillar du mest i din klass: DANIEL SÅKLART.
har du några högklackade skor: MASSOR.
vilken är din favorit färg: SVART OCH GRÖNT.
sämsta färg: JAG TYCKER LILA ÄR SKITFINT MEN PASSAR VERKLIGEN INTE I DET.
har du blivit hotad via telefon: NEJ. TACK OCH LOV.
absolute dance eller absolUte music: FY SJUTTON. INGEN.
vad har du för planer till helgen: NJUTA AV ATT VARA LEDIG. INGET SPECIELLT PÅ TAPETEN ÄN SÅ LÄNGE.
har du en hårborste i din väska: NIX.
vilken färg har du på dina underkläder nu: SVART+RÖD.
har du rakat benen någongång: ABSOLUT.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback