Om jag kunde äta upp dig så skulle jag göra det och sedan aldrig bajsa igen!

Haha. Humorn är på topp efter fyra tunga veckor med discoprojekt!
Idag har jag nästan varit helt ledig. Lekte bara körledare en timma på förmiddagen. Jag gillar min lilla kör idag. Dom är duktiga. Och jag gillar att vara ledig. Och ännu mer gillar jag att jag och D ska kolla på Amelie från Montmartre och äta popcorn nu.




Jag vill färga håret rött och åka på utflykter. Jag vill köpa en ny klänning som gör mig glad. Jag vill måla läpparna röda och dansa med ett glas vin i handen hela natten. Jag vill ha en ny kamera, helst system, men vad som helst som är Canon går bra just nu. Jag vill ha pengar så jag kan åka till Berlin, Paris eller Rom med mitt favoritsällskap. Jag vill att det ska bli vår så att jag kan cykla och dricka öl på uteserveringar. Jag vill att vi ska flytta ihop nu så att vi kan ha ett pingisbord som köksbord och bjuda in våra vänner på pingisturneringsfest på nätterna. Jag vill ha en brasa som jag kan sitta vid och läsa dikter och lyssna på musik som handlar om kärlek. Jag vill ha ett piano så jag kan skriva låtar som handlar om dig. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback