tolftedecember2009.

Jag har så sjukt ont i fötterna! Hela dagen har jag och mami gått i stan och köpt fina julklappar till oss själva och andra. Fina fynd och god mat, nya kläder och inget hat (massa kärlek egentligen, men det rimmar inte lika bra såhär i juletid) Så smärtan är ändå värd, då dagen verkligen har varit underbar!

Nu ska jag duscha snabbt innan jag åker hem till Frida för att pimpla vin med henne och Lollo som är på besök. Det känns som en riktig Anderstorpsdag idag för sjutton. Och en himla vacker sådan också!




Och idag föll den första snön!


Kommentarer
Postat av: mamma

Det ska kännas att man gått i affärer i 6timmar.Kul var det iallafall. Är väldigt belåten med mina inköp.

2009-12-14 @ 19:00:44
Postat av: Johanna

Mamma: Jag håller med! På alla tre punkter! Nu längtar jag bara till jul så jag får mina andra godsaker. Hoho!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback