Run and tell the angels that everything's alright.

I nästan en månad har jag mest gått runt i en dimma och ingenting har känts riktigt rätt eller bra. Vänner har försvunnit och det gjorde även min lust för allt som jag brukar tycka är roligt. Skolan har tagit all min tid utan att det har visat något direkt resultat och jag har varken haft den tiden eller orken jag har velat för att kunna göra något riktigt bra. I söndags var jag på antagningsprov för en song-performance-kurs jag verkligen vill gå, men jag kände mig väldigt oförberedd och det var så många andra man hörde genom dörren som sjöng sjukt bra. Därför har ingen (förutom Daniel förstås) vetat om det, för jag ville inte få en massa frågor på hur det gick om det skulle skita sig. Men nu kan jag berätta att jag kom in! Både på sångkursen och två andra som jag verkligen vill gå! För första gången på länge händer det något riktigt bra och det är bara tack vare migsjälv. En stor del av klumpen i magen har försvunnit och det känns underbart.
Så nästa termin ska jag alltså läsa följande:

Song Performance

Rockens historia och mytologier

Populärmusikstudier


Det känns som att det kommer bli en fin vår.


Kommentarer
Postat av: mamma

Grattis! Helt rätt, det är bara dig själv du har att tacka för att du kom in. Vi syns på lördag i Växjö.

2009-12-09 @ 21:17:10
Postat av: Anki

GRATTIS!!! Klart du kommer in, du är ju toppen! Kram

2009-12-10 @ 21:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback