Mitt 2009.

Januari:

Året började med massor av promenader i sol och snö..



..och annars var vi mest i studion och spelade in discolåten.

Februari:



Det blev dags för discogalan (och vi vann bästa låt!).



Mest stökade jag runt tillsammans med Daniel & Volkan..



..och Daniel blev min att pussa på så mycket jag ville.

Mars:



Vi åkte till Stockholm och såg Dylan som var magisk..



..och till Göteborg på inflyttningsfest hos Elin & Olof.

April:



Jag klippte av mig håret och bytte färg. Det slutade lite ljusare än såhär.



Med våren började alla grillfester..



..och vi åkte till Elin & Olof i Göteborg igen och åt glass i solen.

Maj:





Allt tid som vi inte var i studion spenderades i solen..



..eller i dimman med vin i benen.

Juni:



Min Ep blev äntligen färdig..



..och vi tog årets första dopp.

Efter skolan var slut åkte jag & Daniel till Berlin där jag levde lycklig på 10-kronors-vin i några dagar.


Juli:



Vi åkte till Karlstad för att fira Karin och det var en underbar kväll/natt.



Annars spenderade jag all min lediga tid med att njuta av sommaren i Åryd.

Augusti:



Hemma i Anderstorp hade jag solig lunchträff med finaste Selma..



..i Åryd åkte vi båt och försökte få fisk på kroken..

..och i Göteborg firade vi syster och busade med den sötaste ungen jag vet.


September:



Vi flyttade in till stan, hade picknick, njöt av det sista solen..



..och gick på marknad mest hela tiden.

Oktober:



Min fina Lousie kom på besök och vi gjorde Växjö farligt en helg.



Sedan blev det Daniels födelsedag och lägenheten fylldes av vänner från olika ställen i Sverige som ville kalasa.

November:



Jag ägnade större delen av min tid åt att plugga..





..men hann ändå med en festlig återträff i Karlskoga!

December:



Det blev vinter i Växjö..



..och mami kom på julshopping-besök och bjöd på god mat!



Vi åkte till Daniels morfar, blev bjudna på smörgåstårta och högg oss en gran..



..och på julafton åkte vi till Göteborg.


Summa sumarum är att 2009 har varit ett jäkla bra år men ändå är jag väldigt sugen på att gå in i 2010 utan en aning om hur det kommer bli!


Kommentarer
Postat av: Anki

Vilken bra sammanfattning! Kram!

2009-12-30 @ 21:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback