Jag vet inte vem jag är, men jag vet att jag är din.

Ni har väl inte missat att världens bästa Håkan Hellström släpper nytt nästa år?! Detta i kombination med att han firar 10 år som artist. Och vilka underbara 10 år det har varit! Jag kommer fortfarande ihåg när min syster fick mig att köpa första skivan när vi var på Bengans i Göteborg, och den blev mitt soundtrack under större delen av högstadiet. Och de nästföljande skivorna - nej, inte en enda gång har jag blivit besviken. 2010 verkar bli ett bra år!






källa: gp.se

Kommentarer
Postat av: mamma

Kommer oxå ihåg ditt första möte med Håkan. Tror att du höll din arm med hans autograf, utanför duschen i flera veckor.

2009-12-02 @ 20:59:35
Postat av: Anki

Ja, å vilken lycka när du dessutom fick en KRAM! Ville nog egentligen inte duscha alls på ett tag... KRam!

2009-12-02 @ 21:20:05
Postat av: Johanna

Mamma & Anki: Hahaha! Shit vad ni kommer ihåg! Det var världens bästa födelsedagspresent ju!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback