fjortondedecember2009.

Som jag skrev för ett tag sedan så har bland annat Anna Hibbs en julkalender på sin blogg varje dag där hon lottar ut finfina presenter. Häromdagen var det en plattång och fön som lottades ut från ghd, ett special edition-paket värt ca 2300:-, och gissa om jag blev sugen. Mitt hår ser ju lite ut som röv sedan jag blekte det cirka 30 gånger på en dag. Visst jag gillar som tusan att vara ljus men för det mesta är det som tuggummi när det är blött, torrt och krispigt när det har torkat. Vilket fall som helst, jag vann! Därmed blev jag Smålands gladaste student och det känns helt, helt underbart! Så tack tack till Anna!


Kommentarer
Postat av: Anki

Wow! Grattis!!! Snacka om schysst julklapp :-) Vi kommer att leta efter schyssta tomtekläder till dig!KRam

2009-12-14 @ 22:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback