My love is bigger than a cadillac.

Nu är jag ledig från jobbet några dagar och befinner mig i fina Växjö.
Idag fick jag äntligen sova länge, och efter en mysig frukost åkte vi in till stan.
Fick med mig två klänningar, en tröja och ett par örhängen hem för 175:-. Älska
slutrean! Kändes fint med tanke på att jag inte har köpt något nytt på evigheter.

Kvällen har spenderats med god mat och film. Äntligen har jag fått se Eagle vs Shark.
Den var inte alls sådär puttinutt-romantisk som jag var rädd för, utan rolig, knäpp och
söt på sitt egna lilla vis. Så om ni inte har något att göra någon dag..





Min man åkte iväg till jobbet för en stund sedan, så nu ska jag kura ihop mig i sängen
och kolla på Family Guy innan jag somnar. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback