Allt är bara du, du ,du.

Äntligen har jag kommit upp från studion där vi har suttit och spelat in sedan cirka klockan nio i morse. Jag är trött men nu börjar allt i alla fall äntligen falla på plats (trots att jag har skrivit melodin typ en ters för lågt för stackars Carl-Johan som sjunger. Men han kunde ändå han!). Förhoppningsvis kan vi börja mixa i morgon kväll.
Kvällen ska ägnas åt mys med världens finaste pojkvän och sedan somna tidigt.

Lite fin musik på det:



Lätt en av Sveriges finaste låtar.
Magnus Carlsson från
Weeping Willows som min fina syster introducerade
för mig för många år sedan, blev sönderlyssnad under mina tonårsdagar.




Puss!

Kommentarer
Postat av: Anki

Åh, det var längesen jag lyssnade på den skivan. Härliga minnen! Kram!

2009-04-22 @ 10:37:55
Postat av: johanna

Anki: Jag med, men nu har den åkt fram igen! Kramar!

Postat av: Anki

Ikväll letades den fram här hemma oxå :-) Hör du Håkan i kören? Underbart! KraM

2009-04-22 @ 19:45:35
Postat av: Johanna

Anki: Haha! Fint det! Ja, Håkan är bäst för sjutton! Kramar!

2009-04-22 @ 20:48:40
URL: http://jagged.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback