Varför måste vi såra varandra? Nåt säger mig att du blir borta för en lång lång tid.

Idag tof vi klassfoto. Jag gillar det inte. Jag får minnen om plattänger, läppglans, hårspray och trängsel framför spegeln. Så var det i gymnasiet. Nu, i en klass med bara killar där dom inte ens går med på att raka sig, blir det rätt ensamt på toaletten istället.
Men den här gången är det i alla fall ingen talan om att köpa kataloger. Ensamrätt till lärarna. Yes!

Men jag måste säga att jag trivs rätt bra i klassen nu ändå. De flesta är så himla mysiga och tar hand om en. Kramas och säger mysiga namn. Hoho! Vissa är väldigt mycket bättre än andra men alla är bra. Och det är banne mig inte illa pinkat!

Efter att ha suttit hela fredagen på mitt rum och varit depp bestämde jag mig för att åka till Karlstad och Jesper. Så lördagen var en fin dag! Umgänge med nytt folk och utgång i den enda staden som verkligen känns som hemma.
Tyvärr blev jag en 500kronorsbot och en cykel fattigare. När jag kom tillbaka till Karlskoga i söndags så hade min fina knakiga Äskil blivit kidnappad. Men anmälan är gjord så nu får alla hålla tummarna och hoppas på det bästa!

I helgen vill jag nog inte vara kvar igen. Även om jag inte blir helt ensamen här så kommer det kännas lite så ändå.
Det kommer i vilket fall som helst inte kännas lika bra som det gör nu.

Nu ska jag och D åka till stan och köpa cigg, äppeldricka och strumpor!
Det är inte illa det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback