I could write you a lovesong.

Fy fan vad jag tycker om min familj! Mami och Anki känner mig bäst och det märks verkligen. Dom är så himla bra!
Nu vill jag mest åka till Göteborg så jag får träffa syster med familj igen! Det var alldeles för längesedan jag träffade Walter. Hu!

Igår var det höstfest på skolan och jag och Daniel spelade två låtar - "Helpless" av Neil Young och "Talking about a revolution" av Tracy Chapman. Det var en av få gånger jag har varit riktigt nöjd efteråt och allt pepp man fick från folk gjorde mig så himla glad! Och min klass. Shit vad dom är bra! (Dom flesta i alla fall! Hoho!)

Kvällen ska spenderas framför Cubasemanualen i nån timma och sedan blir det folköl på äkta folkhögskolevis!
Fina grejer det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback