Don't Talk (Put Your Head On My Shoulder)

För första gången på kanske två och en halv månad har jag en riktig slappdag. En sån när man inte ens bryr sig om att byta om från pyjamas. Man tittar på all skit som går på tv, läser alla bloggfavoriters inlägg som man har missat, äter popcorn (dit har jag dock inte kommit än. Det får bli till kvällens film), tänker på telefonsamtalet som man så gärna vill ringa, tar sig tid att lyssna igenom all nyupptäckt musik, skiter i att det är pissväder ute, planerar inför återträffar som kommer hända om och om igen den kommande veckan, peppar på fest i höga klackar, peppar på shopping och att fixa gitarren som hittades på vinden. Ja en fin dag. Men fortfarande inte helt tanklös.

Det här var precis vad jag behövde tror jag. Inga pussar och kramar, ingen stress, ingen fest, inget tjat.
Och Pet Sounds på repeat. 


 
Så.Jävla.Grymt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback