Buildings & bridges.

Jag är rätt seg jag. Mitt cubase-arbete ska vara väl påbörjat tills imorgon. Jag har inte börjat än. Tänkt tanken har jag gjort flera gånger denna veckan men sömn har varit mer lockande. Eller häng. Så nu skulle jag sätta igång. Men det finns ju en hel lista med saker att kolla på nätet först. Så någon gång mellan detta, lite bloggläsning och sedan bastu vid nio ska jag klämma in hela "How to work with Tempo Track". Jävla skit. Det är svårt att komma in i pluggandet efter två års tid.

Men imorgon kommer i alla fall Karin, Elin och Olof! Det ska bli så himla festligt. Jag saknar Karin så sjukt mycket. Det ska bli skönt att ha henne här, trots att en helg går alldeles för fort.


Nu ska jag hitta mer grejer att göra innan pluggandet måste ta fart.

Kommentarer
Postat av: sanna

åh, jo, tack det är bqara bra med mig! jättemycket i skolan just nu, men det är bara att bita tag!

och du, vad läser du? karlstad var väl bara ett år?(om jag inte minns fel?)

kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback