Vad fanns det att se klart?

Jag vet inte om jag vill stanna kvar eller åka hem.
Stanna kvar här där jag lär mig något som jag vill bli bra på. Eller snart i alla fall. Efter jul får vi välja inriktning. Låtskrivare eller ljudteknik. Just nu känns csn som väldigt bortslösade pengar. Mixning har visat sig vara något som jag verkligen inte brinner för.
Och det är inte alls lätt att gå i en klass med bara killar. Killar som bara pratar om metal och hur mycket man skulle offra för att få ha sex med Angelina Jolie. Killar som alla tycker att mixning är så jävla roligt.
Det finns en anledning just nu. En sak jag inte ens kan prata med migsjälv om.

Åka hem till mami. Bo i huset som pappa har byggt. Umgås med Louise och Selma. Vara med folk som förstår mig. Göra saker för att jag vill, inte för att jag måste. Hitta tillbaka till det som jag tycker är roligt.

Jag vet inte ens om jag är ledsen eller arg.
Arg eller ledsen?

Kommentarer
Postat av: Selma

Ajaj jobbig diskussion du har med dig själv. Jag kan tyvärr inte hjäpa dig, för det är ju självklart ett beslut som du måste ta själv. MEN jag kan ju meddela dig att jag skulle tycka att det vore JÄTTEKUL om du flyttade tillbaka till trygga lilla Anderstorp.

2008-11-19 @ 22:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback