Let's elope honey!

Förra veckan åkte min syster och hennes familj till Thailand. Idag fick jag ett mail av henne. Ett mycket trevligt sådant. Hon och Johan har gift sig!
Det finns inte ord för hur glad jag är för deras skull. Det är så otroligt underbart och så himla vackert! Två männsikor som lovar varandra evig kärlek. Som känner ända in i själen att dom har hittat personen som dom vill tillbringa resten av sina liv med. Personen som dom alltid vill finnas där för, trots alla problem som finns på vägen. Dom väljer att vilja möta dom tillsammans. Och dom har hittat den som alltid vill stå vid ens sida. Trots barnbajs och dåliga hårdagar.
Min syster Lill Strumpa är en otrolig människa. Snäll. Rolig. Snygg. Smart. Stark. Jag önskar henne all lycka och jag vet att den kommer vara hos henne. För hon har hittat sig en lika otrolig man och tillsammans har dom en lika otroligt underbar och vacker son.
Grattis till er!


Kommentarer
Postat av: Selma!

Åhh va roligt! Nu har jag inte sett henne på länge men du får hälsa henne från mig! Vilket fint kort! Åh så romantiskt, jag älskar ju sånt här!

2008-11-14 @ 12:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback