Kall och frostig onsdagnatt.

Åtta minuter kvar tills vårt internet stänger ner. Var mest tvungen att skriva ett inlägg för den sakens skull.
Ett protest-inlägg.

Tidigare fick jag reda på att min kära syster har köpt finfina converse till mig och Daniel i Thailand. Sådant gör mig glad.
Jag har ett extremt sug efter att handla just nu. Jag vill så himla gärna hitta nya guldkorn till garderoben. Och skohyllan. Och smyckesskrinet. Precis alla grejer känns gammla och överanvända.
Kanske att det blir en runda i min lilla stad i morgon eller på fredag för att se vilka möjligheter som finns. Jag hade hellre velat åka till Karlstad.

Kan inte alla hålla tummarna för att detta blir en toppenhelg? Jag behöver verkligen det nu, men det känns lite osäkert och stökigt.


Okej. Undrar om detta hinner publiceras nu...

Puss!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej!



Hoppas det blir bättre med skolan annars mister man lätt motivationen.



Med mig är det helt okej. Stressad över uppsatsarbetet som dragit igång bara. Annars är det snart jul vilket är positivt även om man kommer arbeta med en uppsats då också.



Jag kommer hem typ 14-16 dec, ska fira jul här i Göteborg med pojkvännen nämligen. Blir det jul i A-torp för dig? Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback