Song From A Two Room Chapel.

Jag bor tillsammans med 8 pojkar och detta innebär inatt att jag inte har något annat val än att titta på hockey-VM om jag vill ha något socialt umgänge. För sova går inte.
Fast just nu jag har tagit en paus från tv-rummet och tittar på Christian Kjellvanders konsert från Helsingborg. Finfint. Konserten i Göteborg som jag och Daniel såg i höstas var helt underbar och jag vill se den igen och igen.


En sak som förvirrar mig är sexualitet. I alla fall när min omgivning byter läggning som jag själv byter underkläder.
Jag vet inte om det verkligen är så att jag inte förstår eller om det är så att jag inte vill förstå. Konstigt är det.

Nu ska jag återvända till matchen.




Pusshey!

Kommentarer
Postat av: Syedkornelia

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback