Love is hell & Jailbreak.

Jag har fyndat två underbara skivor som jag fick igår. Helt otroligt! Det känns som att det var evigheter sedan jag hade råd att kosta på mig tillskott till samlingen. Fast jag har i och försig inte råd nu heller egentligen då jag fick ringa mami idag och fråga om pengar till cp-hyran. Men dom här var det rea på på riktigt! jag köpte Thin Lizzy - Jailbreak som jag har suktat efter riktigt länge men den brukar alltid vara normalpris på, samt Ryan Adams - Love is hell som går varm just nu. Helt underbara låtar och hans version på Wonderwall är himmelsk. Mm-mm-m.

Sedan jag skrev sist har det varit fullt upp. Sökning till Karlskoga folkhögskola (musik- och ljuddesign), Geijerskolans dag med massa uppträdande och besökande, Fest x2 samt sökning  till Boomtown.
Stressigt, stökigt, nervöst och jävligt roligt!

Nu är det nio dagar kvar tills skolavslutningen och tio dagar kvar tills jag kommer hem. Jag vill inte. Jag vill bo här med alla rockare resten av mitt liv.



-pusshey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback