Why do the lovers work so hard to stay alive?

Jag är precis hemkommen från dagens arbete och jag vet att jag har sagt det så otroligt många gånger förut, men jag älskar mitt jobb! Dom är så himla söta, hela bunten.
Idag spelade vi twister och jag var snurrare/domare och fick därmed sitta och säga "vänster fot på röd, nej! andra foten, bra..höger hand på grön" om och om igen. Då kom en kille fram och sa: "du har så fin röst." Åh! Först tyckte jag i och försig att han sa "du har så fina bröst" (vilket jag tyckte var konstigt sagt av en 5åring) men när jag frågade igen så blev jag bara lycklig! Jag blev även bjuden på samma grabbs kalas. Hoho!

Jag har även hunnit med att hämta min balklänning idag och snart ska jag prova den på riktigt. Vet inte om jag är helt nöjd alltså. Hoppas hoppas.

Nu blir det vila.


Kommentarer
Postat av: sosso

Åh, kan du inte lägga upp kort på hur den ser ut sen? Klänningen alltså :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback